søndag 9. oktober 2011

Søndag i oktober

I dag er det søndag, og jeg har noen timer til å jobbe med Nest sin nye blogg.
Dette gir meg også litt tid til å tenke over de første 8 ukene Nest har vært åpen- for en opplevelse dette har vært!


Jeg har rukket å bli kjent med mange nye fine folk, og det er noe av det hyggeligste med å drive en butikk- at det kommer så mange koselige kunder innom! 
Vi har fylt opp butikken med masse nyheter og har fått flere nye leverandører; Jansen +Co, Frankie, ISAK for å nevne noen.
Det har vært mange lange dager og korte netter, men det har gått utrolig greit- både fordi det er en glede å få lov til å bygge dette 'redet' og dele det med dere, men også fordi jeg har en fantastisk familie som har hjulpet meg masse!

Jeg er så takknemlig for alle som har skrevet og fortalt om Nest, noen på blogg, og senest ut nå er vi blitt nevnt i Bloggmagasinet Streetstyle. Tusen takk!

I 'Mood Board #3' vil jeg trekke fram Frankie Diary.
Frankie Magazine er et australsk magasin som kommer ut 6 ganger i året. De har også gitt ut noen kokebøker og et fantastisk interiørmagasin som heter 'Spaces'. I fjor laget de for første gang en dagbok som ble en umiddelbar hit og ble utsolgt nesten med en gang.
Vi er så glad for at vi har fått Frankie Diary 2012 til butikken. Den er illustrert av Melbourne kunstneren Amy Borrell og inneholder små fine detaljer som lomme bakerst til å samle f.eks små utklipp og bilder, illustrerte notat- og addressesider, og to sider dedikert til lister (til alle listomane der ute:-).








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar