lørdag 31. mars 2012

Tusen Takk!





Denne lastebilen er fylt med hjerter. Og de hjertene kjøres ut til alle de fine bloggerne som har skrevet om Nest siden vi åpnet i august i fjor. Dette er min forsinkede takk til dere alle sammen! 
Det kiler i magen og gjør meg hoppende glad når jeg ser at noen har oppdaget Nest og at de ønsker å dele det med andre. Jeg vet at vi også har mange kunder, som ikke har blogg, men som forteller om butikken til vennene sine og tar med seg folk på tvers av byen for å vise fram butikken vår. Tusen, tusen takk til dere også! 
Nest har nå vært åpen i snart 8 måneder og takket være alle de fine kundene vi har, som kommer innom og bruker oss, så har det vært en fest fra ende til annen!

Her er de fine bloggene jeg har sett har skrevet om oss. Hvis noen vet om noen andre blir jeg veldig glad hvis dere legger igjen en liten beskjed i kommentarboksen. Gå inn og les, det er kjempefine og inspirerende blogger alle sammen!

4.etg & her







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar