mandag 1. oktober 2012

Høstprosjekter


Høsten er innetid, og jeg vet ikke hvordan det er med dere, men med en gang 
det blir mørkere og kaldere, så begynner det å klø i fingrene mine og jeg får lyst
 til å lage ting/sette i gang små prosjekter. Heldigvis finnes det masse inspirasjon 
på nettet, flinke folk som har lyst til å dele idéene sine med oss. 
Her er noen av de tingene jeg har lyst til å lage i høst, 
alle forholdsvis lekne og enkle- akkurat slik jeg liker det :)


Her bruker de tavletapet, men jeg tenker at det er like enkelt med tavlemaling.
 Av Veronique from Pichouline på bkids


Perfekt til å organsiere på kontoret! Laget av MiniEco


(Ved et raskt søk, ser det ut som at Panduro har det som trengs for å lage dette)


Ana Maria fra Anamu har laget dette for Poppytalk, via Bloesom
Så enkelt, så fint!




Vi har fått noen veldig søte Make Your Own uroer, med fugl eller ugle.



GO CREATE!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar