mandag 21. januar 2013

Formex


Flørt med farger på Formex




Å gå rundt i hall etter hall fylt med friske, glade farger - er virkelig vårterapi for 
slitne vinterkropper! Den ene standen etter den andre boblet over  av energi og
 deilige pasteller, og jeg kan mildt sagt si at jeg gleder meg til å fylle butikken med 
noen av de herlighetene vi oppdaget! 

Bildet under viser velkomsten vi fikk i inngangspartiet på Formex, en liten forsmak 
på hva messen hadde å by på. På en benk rundt dette bordet kunne man sette seg 
ned, ta på seg noen øretelefoner som hang ned fra taket og høre på.... fuglekvitter! 

Her er noen av tingene vi så og ble inspirert av på årets Formex:





Drømmer meg bort med fuglekvitter på øret..











Fineste Thea & jeg - to glade piker på tur. 













Når vi ikke var på Formex, var vi her...



I år som i fjor bodde vi på Clarion Hotel Stockholm, et veldig fint
hotell, med verdens beste frokost. Og som dere kan se fra bildet over...
slett ikke så verst utsikt - helt greit å stå opp til dette.
















Inspirasjon til vårvinduene på Nest...?








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar